Friday, March 11, 2011

Raffia love 拉菲草之恋...

maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one , so that when we finally meet the person , we will know how to be grateful~♥

No one worthes your tears, and the one when does won't make you cry...♥


他的眼睛染着樱花的色泽。如果我也美如樱花,他会发现我吗?♥

如何才能让时间逆流?这清澈的池水,是我流淌在心里的眼泪~


愿望成真的拉菲草戒指套进你的指间,见证我们凄美的爱情...♥

我踩下五百二十步的想念,手心却遗失了你的温暖。♥

他在彼岸的云端张望着你的幸福,我在你的身后守候着你的快乐~♥




No comments:

Post a Comment